شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - Saturday 6 March 2021
کد خبر : 32487
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 16:08
بازدید: -

سامانه تلفنی صدای مشتری در مجموعه آریاکوپلینگ راه اندازی شد


با اعلام واحد بازاریابی آریاکوپلینگ، سامانه صدای مشتری با هدف افزایش سطح رضایت مندی و بهبود خدمات راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

با اعلام واحد بازاریابی آریاکوپلینگ، سامانه صدای مشتری با هدف افزایش سطح رضایت مندی و بهبود خدمات راه اندازی شد.
مشتریان گرامی می توانند در ساعات اداری با شماره های ۷۶۲۰۲۰۴۵ الی ۹ تماس گرفته، با انتخاب زبان فارسی و داخلی شماره ۵ ، انتقادات و پیشنهادات خود را با کارشناسان مجموعه در میان بگذارند.
کارشناسان مجموعه پس از بررسی موارد مطرح شده از سوی مشتریان گرامی، نسبت به ارائه پاسخ مناسب اقدام خواهند نمود. پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

سامانه تلفنی صدای مشتری در مجموعه آریاکوپلینگ راه اندازی شد

مجموعه آریاکوپلینگ در اواخر دهه هفتاد شروع به طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی نمود. با توجه به سابقه درخشان و ریشه بسیار عمیق و ارزشمند صنعتی مجموعه، از سال ۱۳۴۸ (۵۰ سال تاکنون) در زمینه طراحی و ساخت قالب‌های صنعتی و تولید قطعات حساس در صنایع مختلف، این مجموعه با ذهنیت توسعه و رشد به سرعت دامنه فعالیت خود را گسترش داده و با افزایش توان تکنولوژیکی، تجهیزاتی و علمی، تولید محصولات آتش نشانی تحت برند آریاکوپلینگ (ARYA) را در برنامه خود قرار داد.

نویسنده :

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

fireindex نمایشگاه مجازی صنایع ایمنی و اطفا تهران نمایشگاه تخصصی مجازی بهداشت،ایمنی،محیط زیست،انرژی ipas تبلیغات تبلیغات تبلیغات